Udostępnianie informacji publicznej
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.2022 r., poz. 902).
Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Akademia, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Akademia powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez Akademię w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie może udzielić odpowiedzi w formie pisma, z wyjaśnieniem że:
- żądana informacja nie dotyczy spraw publicznych;
- Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie nie dysponuje żądaną informacją;
- istnieją przepisy określające odmienne zasady i tryb dostępu do informacji publicznej.
Uczelnia może także odmówić udzielenia informacji publicznej. Odmowa następuje w drodze decyzji administracyjnej, którą podejmuje Rektor PANSIM.
Jak dostarczyć wniosek:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przesłać do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie za pomocą poniższego wniosku lub też drogą pocztową na adres:
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
06-400 Ciechanów
ul. Gabriela Narutowicza 9
Tel. 23 672 20 50
e-mail: rektorat@pansim.edu.pl
Wytworzył: | Grzegorz Koc - Rektor |
---|---|
Data wytworzenia: | 16.02.2024 |
Data opublikowania: | 16.02.2024 22:59 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kuskowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.03.2024 14:49 |
Liczba wyświetleń: | 251 |